Regulamin określa warunki sprzedaży ebook’ów , kart pracy, scenariuszy zajęć oraz kursów i webinarów przez firmę Okiem Pedagoga- Justyna Filipiak, działającą pod adresem: ul. Fabryczna 2/41, 00-446 Warszawa, NIP 9471972397, REGON: 9471972397, zwaną dalej OP.

Wstęp

  1. Intencją działania serwisu jest wspieranie rodziców, opiekunów dzieci, pedagogów i specjalistów w wieku przedszkolnym oraz szkolnym poprzez dostarczanie im wartościowych, ciekawych materiałów dydaktycznych oraz kursów wideo, które mogą wykorzystać w celu wspierania wszechstronnego rozwoju dziecka.
  2. Materiały tworzone są z sercem i pomysłem, ich wykorzystanie powinno odbywać się z poszanowaniem praw autorskich.
  3. Działalność szkoleniowa odbywa się w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. Jej celem jest wspieranie i podnoszenie umiejętności opiekunów, rodziców dzieci, pedagogów oraz specjalistów w wieku przedszkolnym i szkolnym, a także podnoszenie kompetencji rodzicielskich, opiekunów dzieci, pedagogów oraz specjalistów w wieku przedszkolnym i szkolnym. Firma nie posiada akredytacji kuratorium oświaty, nie jest działalnością, której zadania reguluje statut.

Zasady ogólne 

  1. Materiały premium będą dostępne dla Klienta po zalogowaniu się na stronie https://okiempedagoga.pl.
  2. W celu pobrania pliku PDF lub DOC należy kliknąć przycisk “Pobierz”.
  3. Zaleca się zapisywanie ebooków i kart pracy na nośniku pamięci przez Klienta po dokonaniu zakupu. OP nie świadczy usługi przechowywania zakupionych plików cyfrowych, zatem Klient ponosi ryzyko niezapisania tych plików na odrębnym nośniku pamięci. Dostęp do materiałów opisuje Harmonogram publikacji oraz Ograniczenia czasowe dostępu.
  4. Wszystkie materiały cyfrowe są objęte ochroną przewidzianą w ustawie z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych i mogą być używane wyłącznie na zasadach określonych w niniejszym regulaminie oraz w licencji.
  5. Klient ma prawo korzystać z materiałów wyłącznie na własny użytek zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
  6. Klient w szczególności nie jest uprawniony do:
    • rozpowszechniania ebooków, kursów, szkoleń i kart pracy lub ich opracowań w całości lub we fragmentach;
    • utrwalania lub zwielokrotniania ebooków, kursów, szkoleń i kart w celu ich rozpowszechniania;
    • przesyłania materiałów w formie cyfrowej osobom trzecim;
    • komercyjnego wykorzystywania ebooków, kursów, szkoleń i kart w jakikolwiek sposób;
    • kopiowania treści, pomysłów, zabaw, scenariuszy, teksów dla celów wykraczających poza użytek osobisty lub związany z realizacją zajęć w przedszkolu, innej placówce edukacyjnej zajmującej się wychowaniem żłobkowym, przedszkolnym lub wczesnoszkolnym;
    • klient jest zobowiązany do dbania o to, aby osoby nieuprawnione nie korzystały z ebooków, kursów, szkoleń i kart w sposób niezgodny z prawem, regulaminem oraz postanowieniami licencji.
  7. Płatność odbywa się poprzez bramkę do płatności internetowej: PayU. Przelewy24, Stripe lub na podstawie wystawionej faktury przelewowej. Po dokonaniu płatności użytkownik otrzymuje potwierdzenie dokonania płatności w wiadomości e-mail.
  8. Faktura do zamówienia wysyłana jest automatycznie po zaksięgowaniu płatności poprzez bramkę płatniczą lub mailowo na prośbę klienta.

Produkty i usługi

OP w ramach działalności strony okiempedagoga.pl oferuje produkty i usługi cyfrowe, do których należą:

  1. materiały dydaktyczne premium
  2. materiały darmowe, dodatkowe
  3. webinary
  4. ebooki
  5. kursy
  6. karty pracy

Klienci

OP w ramach działalności strony okiempedagoga.pl oferuje sprzedaż produktów z poniższej listy:

  1. materiały dydaktyczne premium, materiały dodatkowe, webinary: sprzedaż na oferowana jest osobom fizycznym, podmiotom gospodarczym z uwzględnieniem warunków opisanych w części DOSTĘP PREMIUM – JEDNORAZOWA PŁATNOŚĆ
  2. ebooki: oferowane są w ramach jednorazowej płatności opisanej w części EBOOKI – JEDNORAZOWA PŁATNOŚĆ
  3. kursy: zakup kursu oferowany jest osobom fizycznym i podmiotom gospodarczym wyrażającym chęć i poświadczającym możliwość zakupu i finansowania tego zakupu.

DOSTĘP PREMIUM

Informacje ogólne

  1. Dla jednego adresu mailowego możliwy jest zakup kilku materiałów premium w podanej przy zakupie cenie. 
  2. W przypadku wybrania materiałów premium, użytkownik otrzymuje dostęp do tegoż materiału poprzez udostępnienie Klientowi treści na jego adresie mailowym i/lub poprzez dostęp na indywidualnym koncie Klienta na stronie okiempedagoga.pl
  3. Materiały PREMUIM publikowane są w formie PDF. Użytkownik ma możliwość pobrania materiałów PDF. Pobrane materiały nie podlegają edycji. Korzystanie z materiałów możliwe jest wyłącznie w celach niekomercyjnych, indywidualnych, edukacyjnych w ramach zajęć prowadzonych z grupą dzieci lub z dziećmi indywidualnie w ramach edukacyjnych działań poza formalną edukacją.
  4. Korzystanie z materiałów wymaga standardowych narzędzi do otwierania plików z rozszerzeniem .pdf. Pobranie materiałów wymaga dostępu do internetu. 
  5. Zamierzone korzystanie z materiałów wymaga ich wydrukowania (druk kolorowy, druk czarno-biały). Materiały tworzone są w wariancie kolorystycznym.
  6. Każdy zakup wymaga posiadania aktywnego adresu e-mail i dostępu do Internetu.
  7. W przypadku chęci otrzymania faktury, należy podać numer NIP nabywcy jest to możliwe wyłącznie w polu „Uwagi do zamówienia”, które pojawi się w chwili finalizowania zamówienia. Dostęp do materiałów premium otrzymywany będzie na podstawie jednorazowej płatności.

Składanie zamówienia

  1. Składanie zamówienia odbywa się poprzez formularz na stronie https://okiempedagoga.pl/sklep. Podczas zakupu użytkownik ustala hasło.
  2. Po wypełnieniu formularza użytkownik otrzymuje 3 wiadomości mailowe: powitalną z danymi do logowania, mail z fakturą i powiadomienie z systemu bankowego. 
  3. Podczas zamówienia można podać dane faktury oraz numer NIP w polu „Uwagi do zamówienia”

Zakupy dla firm

  1. OP umożliwia zakup z podaniem numeru NIP nabywcy wyłącznie, gdy zostanie taka informacja dodana w polu „Uwagi do zamówienia”
  2. Zakup odbywa się na podstawie płatności jednorazowej oraz przedstawienia potwierdzenia płatności drogą mailową. 
  3. Opłata  za materiały dydaktyczne premium są w kwocie podanej na stronie a możliwości ich zakupu jest dostępna przez cały rok kalendarzowy.

Dostęp do materiałów

  1. Po zakupie materiału premium, Klient ma do niego dostęp na swoim na koncie klienta przez  30 dni oraz ma możliwość trzykrotnego pobrania materiałów
  2. Zwraca się uwagę na to, by użytkownik pobrał materiały premium na zewnętrzny nośnik w celu nie utracenia zakupionej zawartości cyfrowej

Dostępność oraz formaty plików

  • zawierają autorskie pomoce dydaktyczne wraz z opracowaniem graficznym
  • dostępne są do pobrania w formie pliku PDF zgodnie z Ograniczeniem czasowym dostępu
  • zawierają pliku z możliwością wydruku
  • projekty mogą być czarno-białe jak i kolorowe
  • przeznaczone są do użytku indywidualnego lub profesjonalnego w ramach prowadzonych zajęć terapeutycznych, przedszkolnych, edukacyjnych w ramach realizacji obowiązków zawodowych
  • będą one dostępne na mailu Klienta po dokonaniu i zaksięgowaniu płatności lub na koncie klienta w zakładce MOJE MATERIAŁY

Dostęp do materiałów dodatkowych

Bezpłatne materiały dodatkowe mogą zawierać: scenariusze, plany pracy, karty pracy, e-booki. Dostępne są one w pełni bezpłatnie.

  • Klient może pobrać wybrany przez siebie plik na swój komputer lub inny nośnik zewnętrzny bezpośrednio ze strony okiempedagoga.pl
  • Materiały dodatkowe, są w pełni bezpłatne. 
  • Mogą z nich korzystać rodzice, opiekunowie, pedagodzy i specjaliści w celach edukacyjnych oraz opiekuńczych dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz szkolnym 
  • Korzystanie z materiałów powinno odbywać się w zgodzie z ochroną praw autorskich tj. materiały nie powinny być rozpowszechniane w sposób komercyjny

Ceny materiałów premium

  • Ceny materiałów premium takich jak e- booki, karty pracy, scenariusze zajęć są ustalane indywidualnie.
  • Cena może ulec zmianie tj. może zostać podwyższona w dowolnym momencie jej dostępności.
  • Materiały mogą zostać objęte promocją czasową lub cena produktu cyfrowego może zostać obniżona przez użycie określonego kodu rabatowego lub inne akcje promocyjne

Odstąpienie od umowy

  1. Konsument ma prawo do rezygnacji z zamówienia w terminie 14 dni od zawarcia umowyjeśli materiał nie został pobrany.  Za moment rozpoczęcia subskrypcji przyjmuje się: otwarcie strzeżonego materiału – pliku pdf lub doc, rozpoczęcie oglądania webinaru, pobranie dowolnej strzeżonej treści na dysk. 
  2. OP zwróci użytkownikowi wniesioną opłatę w terminie 14 dni od dnia mailowego zgłoszenia Odstąpienia od umowy na drodze formularza na stronie okiempedagoga.pl lub na adres: wychowuje.edukuje@gmail.com.
  3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez OP o utracie prawa odstąpienia od umowy (zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta – tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 827).

KURSY I WEBINARY

Sposób składania zamówienia

  1. Klient może zamówić dowolną liczbę sztuk danego pliku PDF lub dostępu do kursu/webinaru (kursy/webinary).
  2. Zakup plików możliwy jest za pośrednictwem strony kursy okiempedagoga.pl oraz dorgą mailową: wychowuje.edukuje@gmail.com
  3. W przypadku zakupu pliku, towar udostępniany jest w formie linku drogą mailową na adres mailowy podany podczas składania zamówienia.
  4. W przypadku zakupu kursu lub webinaru, na adres mailowy podany przy zamówieniu, zostaną wysłane dane dostępowe do logowania na stronie kursy.okiempedagoga.pl
  5. Na stronie produktowej każdego pliku OP zamieści informację określającą format, w którym plik cyfrowy został zapisany.
  6. Każdy kurs i webinar można uruchomić na dowolnym urządzeniu wyposażonym w standardowy system operacyjny i standardową przeglądarkę.
  7. Każdy zakup wymaga posiadania aktywnego adresu e-mail i dostępu do Internetu.
  8. W przypadku kiedy korzystanie z zakupionej treści będzie wymagało spełnienia dodatkowych wymagań, zostanie to uwzględnione w opisie produktu.
  9. Dodanie numeru NIP nabywcy jest możliwe wyłącznie na etapie składania zamówienia w rubryce „Uwagi do zamówienia”.

Zasady korzystania z ebooków

  1. Zamówienie zawierające ebooki lub karty pracy zostaje przekazane do realizacji w momencie otrzymania od podmiotu realizującego płatność elektroniczną potwierdzenia pozytywnej informacji o dokonaniu płatności.
  2. Po otrzymaniu informacji o dokonanej płatności sklep Internetowy Autora prześle wiadomość na adres e-mail podany przez Klienta, która zawierać będzie:
    1. potwierdzenie otrzymania płatności;
    2. danymi do logowania na stronę sklepu, w celu pobrania pliku
  3. Jeśli zrealizowanie zamówienia nie jest możliwe, OP poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji przesyłając wiadomość na adres e-mail podany przez Klienta. W przypadku dokonania przez Klienta uprzedniej płatności za takie zamówienie, OP dokona zwrotu wpłaconych środków.

Zasady korzystania z kursów

  1. Po zakupieniu kursu lub webinaru, na adres mailowy podany przy zamówieniu, zostaną wysłane dane do logowania na platformie www.okiempedagoga.pl/shop.
  2. Dostęp do kursu jest limitowany czasowo, a czas dostępności jest określony na stronie każdego kursu.
  3. Placówka publiczna zakupująca dostęp do kursu poświadcza, że bierze odpowiedzialność za jego finansowanie – firma nie posiada akredytacji Ministra Edukacji, nie jest podmiotem, którego działanie reguluje statut. 
  4. Klient w szczególności nie jest uprawniony do:
    • rozpowszechniania kursów i webinarów w całości lub we fragmentach;
    • utrwalania lub zwielokrotniania kursów i webinarów w celu ich rozpowszechniania;
    • komercyjnego wykorzystywania kursów i webinarów w jakikolwiek sposób.
  5. W przypadku wykupu dostępu do kursu/webinaru, zakupiona zawartość dostępna będzie w panelu “Moje konto” na stronie https://okiempedagoga.pl/category/kursy-i-webinary/ Dostęp do kursu jest limitowany czasowo, a czas jego dostępności jest określony na stronie zamówienia każdego kursu. Może ulec wydłużeniu decyzją autora.

Reklamacje i Obsługa Klienta

  1. Klient może zgłosić reklamacje do OP, w szczególności w przypadku, gdy:
    • zakupiony ebook lub karty pracy okażą się uszkodzone;
    • w ciągu 24 godzin od dokonania potwierdzonej płatności elektronicznej za ebook lub karty pracy nie zostanie mu udostępniona możliwość jego pobrania.
    • w ciągu 24 godzin od dokonania potwierdzonej płatności elektronicznej za kurs lub webinar nie zostanie mu udostępniona możliwość zalogowania się na portal okiempedagoga.pl
  2. Sklep ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 (czternaście) dni roboczych.
  3. Klient może kierować pytania, prośby oraz informację na adres: wychowuje.edukuje@gmail.com pełniący rolę Biura Obsługi Klienta